NE YAPIYORUM



Bu aralar hiç birşey yapasım gelmiyor mevsim mi tükenmişlik mi bilmiyorum ama depresyondayım. hayata küstüm sanırım kendime zaman ayırmaya , mutlu olmaya, bir şeyler üretmeye en önemlisi kendime verdiğim sözlerimi tutmaya çalışıyorum bunların başında blogumu ihmal etmemek var .İlk adım her hafta ne yaptım ? yazısı oluşturmak  bu ilk post olsun sonrada hep yazarim inşallah..
BU HAFTA NE YAPTIM?
veeee sonunda başladığım kitap okumak için resmen çırpınıyorum zaman yaratıyorum çalışan anne nasıl kitap okur iye bir post hazırlayayım bir ara

























Etnik desenli örme kumaştan gelmeyen yaza uygun bir hırka diktim kombini yakına burda olur.
bu haftalık bu kadar umarım her hafta kendimi mutlu edecek birseyler yapar,üretir ve buraya yazarım.









1 yorum

  1. büyüdü yaşına gelıyor aok tesekkür ederız teyzesi valla erken aldım bi kere fıyatını ucuz bulunca:)

    YanıtlaSil